Wij bezoeken Saint James! - Reisverslag uit Sliema, Malta van esmeevd - WaarBenJij.nu Wij bezoeken Saint James! - Reisverslag uit Sliema, Malta van esmeevd - WaarBenJij.nu

Wij bezoeken Saint James!

Door: Esmee

Blijf op de hoogte en volg

07 November 2011 | Malta, Sliema

Hallo allemaal,

Vandaag wat minder leuk nieuws. Gisteravond ging ik mij niet lekker voelen, had een opgezwollen harde buik! Maar lekker naar bed gedaan, maar van slapen is niet veel gekomen. Om 5 uur werd ik wakker van gepraat: Dianne en Diede zaten in de woonkamer en Diede had overgegeven. Ik voelde me ook totaal niet lekker, en na wat water gedronken te hebben ben ik weer terug in mijn bed gedoken. Het niet echt meer kunnen slapen en om 9 uur ben ik weer uit bed gegaan. Vrijwel meteen hing ik zelf ook boven de wc.

Niet fijn! Alle andere meiden waren ook ziek zwak en misselijk, de 1 wat meer dan de ander. Omdat we vandaag de kennismakking zouden hebben op stage, hebben we meteen iedereen gebeld. Antoinette van de school hier in Malta, leek ons niet echt te geloven en stond erop dat er een dokter langs zou komen. Hier stonden wij eerst wat sceptisch tegenover!

De dokter kwam dan eindelijk om 13.50 Iedereen lag eigenlijk in bed, en ik had al heel wat tripjes afgelegd naar de wc. Alleen Chantal en Dianne leken zich weer wat beter te voelen. Toen de dokter er was, vond hij het wel erg verdacht allemaal en stond erop dat er een ambulance zou komen! Aangezien we allemaal dezelfde symptomen hebben, dacht de dokter aan voedselvergiftiging. Niet fijn!

Uiteindelijk werden we dan toch echt met de ambulance opgehaald, maar we moesten wel gesplitst worden. Lisanne en ik gingen naar een ziekenhuis in Sliema zelf 'Saint James'en Diede en Marinelle moesten naar een ander dorp! Chantal en Dianne konden gewoon thuis blijven.

Eenmaal in het ziekenhuis werden Lisanne en ik gronding onderzocht en al snel was duidelijk dat we zeker een nachtje moeten blijven.

Nu lig ik dus aan het infuus op een ziekenhuisbedje ergens op Malta .... Wie had dat ooit kunnen bedenken!

Gelukkig ben ik al heel wat opgeknapt en heb ik lekker pijnstillers gekregen. Begin nu zelfs al een beetje honger te krijgen, dus dat is een goed teken. Heb ook al een tijd niet meer overgeven. Nu maar duimen dat ik morgen die lekkere appel mag eten waar ik al de hele dag naar verlang!

Doordat ik niet eens water kon binnenhouden was ik erg uitgedroogd, gelukkig voel ik me nu echt veel beter door het vocht wat ik toegedient krijg!

Dit allemaal komt waarschijnlijk door ons etentje van gisteravond. Ergens in Snt. Julius, bij een restaurant. Want hoe kunnen we anders allemaal zo ziek en beroerd worden?

Morgen om 11.00 uur komt de dokter langs om ons na te kijken, ik duim echt dat we weer terug naar het appartement mogen om daar uit te zieken!

Nou nu ga ik proberen te slapen!

Groetjes :)

  • 07 November 2011 - 21:38

    Lisanne:

    'Alles komt goed, schatje...' *geeft je een flink glas ijskoude roosvicee*

  • 08 November 2011 - 06:12

    Hilda (albeda):

    nou, wat een verhaal, na alle jaloers makende foto's, is dit wel een tegenvaller. gelukkig klink jij ook al wat beter. ik hoop dat jullie vandaag allemaal weer naar het appartement terug kunnen. beterschap!

  • 08 November 2011 - 07:00

    Hetty:

    Dat is zeker even schrikken als de ambulance voor jullie voor komt rijden.
    Sterkte en hopelijk kunnen jullie weer snel genieten van deze stage.
    Groetjes Hetty

  • 08 November 2011 - 08:12

    Wil:

    Hoi Esmee,

    Gisterenavond al het een en ander van je moeder gehoord, was wel even schrikken zeg.
    Rustig aan doen en beterschap van ons allen.

    Groet Wil

    P.S. Gefeliciteerd met het behaalde rijbewijs. Super!!

  • 08 November 2011 - 09:08

    Mama:

    Fijn dat je alweer aan het opknappen bent. Hoop voor je dat je vanmiddag weer naar huis mag.xx

  • 08 November 2011 - 10:22

    Marianne En Oma:

    Hi lieverd.....wat een toestand toch !!!! gelukkig knap je alweer een beetje op!!! Heel veel sterkte en beterschap van ons XXX

  • 08 November 2011 - 12:56

    Marjolein Visser:

    Jeetje meid, je laat me wel schrikken. Heel veel beterschap en een dikke knuffel. XX

  • 08 November 2011 - 18:05

    Gwenny:

    Jemig. wat een gedoe allemaal zeg! gelukkig gaat het wat beter allemaal. Sterkte allemaal !! xxxxxxxx

  • 09 November 2011 - 21:48

    Gera Sprujt:

    Ha Esmee,

    Ik hoorde zojuist van je vader dat je uit het ziekenhuis bent. Gelukkig meid.
    Weer een ervaring rijker. Groetjes, Gera

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Actief sinds 02 Okt. 2011
Verslag gelezen: 204
Totaal aantal bezoekers 10201

Voorgaande reizen:

05 November 2011 - 03 December 2011

Malta

Landen bezocht: